Wij verzenden al onze binnenlandse pakketten met PostNl en DHL verzekerde zending.
Na ontvangst van de bestelling verwerken wij het zsm waarna u een track code ontvangt in de mail.
indien u niet aanwezig bent bij levering kunt u het pakket de volgende dag afhalen bij het dichtsbijzijnde PostNL of DHL pick-up punt.
de levertijd is vaak de volgende dag en uiterlijk 4 werkdagen
boven de €50,00 bestelwaarde verzenden wij het pakket kosteloos, onder dit bedrag vragen wij een vergoeding van €5,95
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)